Pagina's

dinsdag 15 augustus 2017

Uitprobeersel

Hallo allemaal,

mijn schoonzus heeft een hele mooie mal met bloemenrand gekocht.
Dit inspireerde mij tot het volgende probeersel:
Met een randpons de buitenste rand geponst.
Dan met twee verschillende bloemenmallen de andere bloemen gestanst.
Maar in mijn enthousiasme vergat ik even dat die bloemen er natuurlijk volledig uitgaan, dus grote bloemvormige gaten in mijn kaart.
Dus de uitgestanste bloemetjes er weer ingelegd, en met de klein figuurtjes die uit de blaadjes kwamen de bloemen op hun plaats vastgeplakt.
 Op de grote bloemen nog een klein bloemetje geplakt en een roze hartje gegeven met pearl gel.
Vervolgens lichtjes gekleurd met aqua kleurpotloden.
Plaatje uit een oude Marjolein Bastin agenda.
Op de volgende bladzijde van de agenda stond de gehele tekening, en die heb ik op de binnenkant van de kaart geplakt.

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje hoor, Grietje.
    Creatief opgelost, is echt leuk geworden.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ja dat kan de beste overkomen. Maar wat heb je dat goed opgelost. Superleuk zo!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen