Pagina's

donderdag 12 januari 2017

52 weeks to Christmas week 2

Hallo allemaal,

vandaag mogen wij deelnemers aan de kerstkaarten uitdaging alweer de tweede kaart van het jaar laten zien.

tegenwoordig maak ik meestal vierkante kaarten, maar omdat ik nog steeds veel karton voor langwerpige kaarten heb liggen, ben ik daar nu maar eens mee aan de slag gegaan.
Deze kaart  is gemaakt van karton van de Wibra, van enkele jaren geleden.
Er zit een lekker kerstgeurtje aan.
Ook het DP papier komt uit al wat oudere blokjes.
Label gesneden uit hetzelfde basiskarton.
Een goudkleurig stickerrandje, leuk plaatje en lintje om het af te maken, alles eigenlijk van oudere materialen, maar die moeten toch ook eens op nietwaar.




13 opmerkingen:

  1. Een goed idee hoor om oudere materialen op te werken ! We krijgen zo veel bij elkaar ! Je kaartje is erg mooi, een label op een kaartje staat eigenlijk altijd goed ! Ik vind je kaartbasis ook heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook 'oude' materialen blijven mooi, dat zie je hier wel!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje,
    leuk gedaan met het labeltje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is dit kerstkaartje Grietje en verstandig hoor om ook de langwerpige restjes te verwerken tot deze schitterende tag....KNAP gedaan!!!

    creatieve groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart en zeker verstandig om eens bij de oude restjes te kijken. doe ik ook regelmatig, je hebt vaak maar zulke kleine stukjes nodig. En nu je het zegt, ik heb ook nog van die geurkaarten!! Leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, er ligt soms zoveel wat nog goed te gebruiken is.Mooie kaart geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooi kaart !!!!
    Eigenlijk is alles te gebruiken !
    Het code woord is "creatief" zijn !
    groeten Ineke
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Grietje!!
    Groetjes Suzan,52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook nog kaarten gehad van de Wibra met een dennengeurtje, en leuke unikleurige achtergrondmotiefjes erop. Grappig was dat vond ik!
    Mooi kerstkaartje!
    Fijn dat je er weer was met een donderdagse kerstkaart!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart, Grietje!
    Ik vind hem top! Ook al is het wat ouder papier, dat maakt mij eigenlijk nooit uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gedaan met het ''oude'' papier Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart met die label er op!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen