Pagina's

dinsdag 13 september 2016

60 jaar

Hallo allemaal,

na alle familieverjaardagen, was nu mijn "baas" van de Kringloop in Bant jarig.
Hij werd 60 jaar, en natuurlijk als hobbyist, wilde ik hem verrassen met een eigengemaakte kaart.
Dus mijn silhouette maar weer aan het werk gezet, en een kaart ontworpen.

De kaart en de tekst gefeliciteerd gesneden met de silhouette, de stansjes van de boot en auto van MD, en de bloemen van een nieuwe stans van de action die ik bij toeval zag liggen vorige week.
De auto vanwege de leeftijd, hihi, en de boot omdat hij een woonboot bij huis heeft liggen.
En hij vond hem leuk, dus missie geslaagd.



4 opmerkingen:

  1. Hoi Grietje,
    wat heb je dit mooi gemaakt! Prachtig!! Ik snap wel dat hij het ene topkaartje vond. Persoonlijk gemaakt door de boot en de auto.
    EN nog gefeliciteerd met je oudste zoon. De onze wordt vrijdag 28. Waar blijft de tijd?
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is superleuk Grietje !
    Wat een mooie bloemenstans, daar ga ik ook even naar op zoek !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen