Pagina's

maandag 22 februari 2016

... Jaar getrouwd

Hallo allemaal,

al heel lang had ik mijn oog laten vallen op de mooie hartjescirkel stans van Lin en Lene.
Maar ik vond die € 24,95 toch wel wat erg duur en boven mijn budget gaan.
Nu kwam ik die mal echter tegen bij de boekenvoordeel, en voor maar  € 9,95.
Natuurlijk kon ik die nu niet meer laten liggen.
Ik heb nog wat geld liggen wat ik voor mijn verjaardag kado heb gekregen, en dus gauw gekocht.
En dan op mijn vrije zondag er gauw mee aan de slag.
Mijn eerste probeersel ermee is een huwelijksdagkaart geworden.
Het is een eenvoudige kaart geworden, waar verder niet veel commentaar bij nodig is denk ik.




3 opmerkingen:

  1. Prachtige stans!! En je kaart is mooi ermee. Alle aandacht voor de stans!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Grietje...met een schitterende stans erop ...leuk dat je die nu voor een prikkie kon kopen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Grietje, groot gelijk dat je hem toch nog gekocht heb, en dan zo goedkoop!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen