Pagina's

woensdag 17 februari 2016

Een zoon

Hallo allemaal,

een tijdje terug werd mij door de buurtvereniging gevraagd of ik bij speciale gebeurtenissen voor een kaartje wou zorgen.
Natuurlijk wil ik dat wel doen.
En deze week mocht het eerste kaartje gemaakt en bezorgd worden.
Want er is een jongetje geboren.
Het basiskaartje heb ik van tevoren al voorbereid, en daarom gekozen voor de kleur geel, omdat die zowel voor jongens als meisjes kan.
Basiskaart wit, dan geel gestippeld designpapier.
Weer wit, wat ik met een randpons heb bewerkt, en als laatste wit met embossing van vlindertjes.
In het hartje de geboortedatum en op het labeltje de naam.
De kinderwagen is van de mal van MD.


1 opmerking:

  1. Leuk dat je gevraagd werd! Mooi kaartje geworden en persoonlijk! Altijd leuk, de naam erop!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen