Pagina's

zondag 31 januari 2016

Taartpunt

Hallo allemaal,

al vaak zag ik leuke doosjes langskomen in de vorm van een taartpunt.
Het patroon had ik ook al een hele tijd opgeslagen, maar nog nooit eens gemaakt.
Nu zocht ik weer iets om als kleinigheidje te geven voor de verjaardag van mijn schoonzus, en dat is dan nu eindelijk eens de taartpunt geworden.
Het karton komt uit een blok van de action met tweezijdig karton, de onderkant van de ene kant, de boven helft juist van de andere zijde.
Een kantje langs het deksel, de rest gemaakt met mallen.
Het hart van de bloem is een splitpen, en als extra wat stras steentjes.
Gevuld met wat bonbons.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Grietje,
    enig om cadeau te geven! Zal je schoonzus zeker bewaren, zo'n leuke taart punt. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kadootje Grietje ! Ik heb ook verschillende patronntjes zo nog liggen om ooit eens te maken :) herkenbaar dus !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zeker heel feestelijk uit Grietje een schitterend taartpuntdoosje heb je voor je schoonzusje gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen