Pagina's

zaterdag 27 december 2014

Verwend!!

Hallo allemaal,

vandaag nog even geen kaartje, want hoewel ik er wel al twee klaar heb staan, heb ik nog geen kans gezien om ze bij daglicht te fotograferen.
Ik wil jullie deze keer alleen even vertellen dat ik gisteren een geweldige verjaardag heb gehad.
Ik ben door mijn man verrast met een prachtige gegraveerde vaas met witte rozen, en heb van hem, mijn ouders en mijn kinderen samen nog een aantal kado's gekregen.

Bij mijn schoonfamilie is het traditie om bij 50 jaar een Abraham of Sarah te geven van vlees.
Deze zie je links op de foto.
Het was met zo'n 30 gasten een hele drukte, maar geweldig leuk en gezellig.
Ook bleven er 20 gasten dineren.
Jullie zullen misschien begrijpen dat ik met de voorbereidingen en inkopen de nodige tijd nodig heb gehad en daardoor weinig tijd heb gehad voor knutselen en bloggen.
Ik hoop echter gauw weer wat meer tijd te hebben en weer vaker langs te komen.
Voor nu eerst allemaal nog fijne dagen en een goed en gezellig uiteinde en als het mogelijk is, een nog beter nieuwjaar.



4 opmerkingen:

  1. Hoi Grietje,
    nog van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag! Welkom bij de club, zegt men dan.
    Leuk zo'n Sarah! En lekker! En wat een boel mensen te eten! Dan is het toch wel heel bijzonder om met kerst jarig te zijn, denk ik! We zien je in het nieuwe jaar vast wel weer wat regelmatiger op de blogs. Eerst nog maar even lekker nagenieten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook nog van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag Grietje...en zo te zien ben je lekker verwent door iedereen....daar zul je vast heel erg van genoten hebben...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog van harte met je verjaardag en leuk als je zo lekker bent verwend, dus lekker genieten, vast alle goeds voor het nieuwe jaar!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen