Pagina's

woensdag 27 augustus 2014

Huwelijkskaart voor twee vrouwen

Hallo allemaal,

maandag is mijn schoonzus getrouwd.
Aangezien het een huwelijk is tussen twee vrouwen, moest daar wel een speciaal kaartje voor komen.
Ik vond op internet een mooi snijpatroon van een hart.
Hierop wilde ik dan twee bruiden zetten, maar daarvan een afbeelding vinden die mij beviel, was niet zo gemakkelijk.
Uiteindelijk vond ik een bruidje met in haar handen een bos bloemen.
Deze heb ik gespiegeld, en vervolgens de beide afbeeldingen zover naar elkaar toe geplaatst dat het boeket over elkaar heen viel zodat het 1 boeket werd.


Ben er zelf wel tevreden mee.
Het is geheel met de Silhouette gesneden uit champagne karton en lila karton.
Takjes met een mal en bloemetjes geponst.
Op de jurken wat lijntjes gemaakt met parelgel.


6 opmerkingen:

  1. Dat heb je wel super mooi gemaakt zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat lijkt me best moeilijk om dat te maken. Maar je hebt er een heel mooi en stijlvol kaartje van gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig kaartje dat je gemaakt hebt voor het huwelijk van je schoonzus.. heel apart....maar perfect geslaagd....Ook nog gefeliciteerd met haar huwelijk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi en bijzonder kaartje voor dit bruidspaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super orgineel kaartje zeg. Mooi gemaakt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen