Pagina's

zondag 15 december 2013

Mini vogelhuisjes en omslagdoek.

Hallo allemaal,

vandaag eindelijk even weer een berichtje van mij.
Ik heb het de laatste tijd nogal druk gehad.
Ik heb een weekendje op een kleine markt in het dorp gestaan, en daar bleken de mini vogelhuisjes een rage te zijn.
Ik heb er wel een stuk of 20 gemaakt en verkocht.
Nu was ik dat een beetje zat, hoewel ik ze allemaal verschillend heb gemaakt, was het wel steeds hetzelfde model, dus eens even gezocht naar een ander.
Ik vond toen een beetje een rond model op internet, dus daar nu ook maar twee van gemaakt.
Omdat de anderen meteen zijn verkocht heb ik daar geen foto van.
Verder ben ik bezig met het haken van omslagdoeken en sjaals, op bestelling.

Deze zwarte was de eerste, inmiddels heb ik ook al een witte klaar en verkocht, en ben ik begonnen met een bruine.
Verder nog een lichtgrijze, donkergrijze en lichtblauwe in bestelling, en ook mijn beide dochters willen nog graag eentje.
Jullie begrijpen misschien dat ik hierdoor niet zo veel tijd heb om te bloggen.




5 opmerkingen:

  1. Heel mooi die vogelhuisjes maar je stola is ook erg mooi.
    Kan wel begrijpen dat je het druk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij bent ook heerlijk druk bezig, wat leuk dat je vogelhuisjes in de smaak vielen. dit is ook erg leuk gemaakt.
    succes met het maken van de stola's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat is goed gegaan: 20 vogelhuisjes!!
    En deze twee zijn ook enig! Ook je andere handwerk is moi. Jij bent van alle markten thuis...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen