Pagina's

maandag 9 september 2013

Babyledikantje jongen

Hallo allemaal,

gisteren eindelijk eens echt tijd gehad om te knutselen en ik heb dan ook voor een leuk projectje gekozen.
Ik vond dit op Pinterst.
Het komt van : http://zoe-paperisbliss.blogspot.co.uk/2012/03/baby-its-new.html
Een patroon van een lief babyledikantje.


Ik heb er ook nog een mobile met vlindertjes bij gemaakt.
Gevuld met sokjes, badeendje en een zuigflesje met snoepjes.
Dit laatste natuurlijk niet geschikt voor de baby.


Rondom het bedje een lint dat op de achterkant eindigt met een strik.


Om het geheel compleet te maken heb ik er zelf een soort van draagtasje bij ontworpen.



En dan is dit het uiteindelijke resultaat:

Het was een leuke uitdaging.




7 opmerkingen:

  1. Sjonge, Grietje, wat een leuk idee zeg! Heb jij op de beurs in Zwolle ook zoiets kant en klaar gezien? Er was een kraam met dit soort ledikantjes en andere stansjes. Die kon je dan opvouwen zodat het ook in een enveloppe kon.
    Dit project van jou is helemaal top zeg! Wat een enige mobile ook! Je hebt echt overal aan gedacht! Mijn complimenten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat heb je dit leuk gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend schattig is dit Grietje, ik vind het helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig ledikantje, super leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen