Pagina's

donderdag 23 mei 2013

Heren bedankt kaart

Hallo allemaal,

Mijn dochter was een paar dagen uit logeren geweest en zou met de trein weer thuis komen.
Haar oom bracht haar echter bijna thuis.
Toen bleek dat ze ook nog cadeaus mee bracht, zowel iets voor haar als voor mijn man en mij.
Daar wilde ik toch even een bedankje voor sturen.

Mijn cadeautje was een mooie mal, en voor mijn man een overhemd van FC Twente.
Die twee dingen wilde ik er dan ook op verwerken.
Hieronder het resultaat:

De witte hoeken gemaakt met de gekregen mal, het Twentse ros gesneden met de Silhouette Cameo, en het voetbalplaatje van internet, ingekleurd met aqua kleurpotloden.

                                                               




9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Grietje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel bedankje, Grietje.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n kaart Grietje met van die persoonlijke accentjes erop,
    die zal vast ook wel in de smaak vallen ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart met prachtige details. toepasselijk.
    prachtige mal heb je gekregen. ziet er heel mooi uit op dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een moie kaart om iemand mee te bedanken.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi bedankkaartje Grietje, daar zullen ze wel blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, Grietje. Dat zal zeker gewaardeerd worden.
    Lief dat hij haar bijna thuis bracht!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en origineel bedankkaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen