Pagina's

woensdag 24 oktober 2012

Marianne Design challenge 65

Hallo allemaal,

Maandag heb ik nog mooi op tijd een kaart gemaakt voor de uitdaging van Marianne Design.
Maar helaas was het al te donker om nog een heldere foto te maken, zodat ik hem niet kon plaatsen.
Gisteren en vandaag waren we op familiebezoek, maar gelukkig ben ik nu nog mooi op tijd thuis om alsnog mee te doen, want de uitdaging sluit om 18.00 uur.

Dit is mijn kaart:

De opdracht was, een stempel van Eline gebruiken.
Ik heb gekozen voor het landschap, en de kerstbomen, die volgens mij beiden van Eline zijn.
Verder moet er ook wat van Marianne worden gebruikt, en daarvan zijn de takken, bladeren en het vogelhuisje met vogel.
De kerstster heb ik zelf geknipt.
Basiskarton wit parelmoer, en daarop designkarton van de action.
Uit het designkarton heb ik een ovaal gesneden en daarachter de afbeelding geplakt.
Ingekleurd met aquarelpotloden.
Op alles wat sneeuw is, wat glitterlijm gedaan.

Deze kaart doet dus mee aan de challenge van MD http://mariannedesign.blogspot.nl/2012/10/challenge-65.html

7 opmerkingen:

  1. Deze stempels zijn inderdaad van Eline Grietje.
    Leuk bij elkaar gebruikt allemaal.
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterende kaart geworden Grietje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gecombineerd zo.
    Dank je wel voor het meedoen.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Grietje en dat hekje met dennebomen is zo schattig voor een kerstkaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi tafereeltje op je kerstkaart! Je hebt gewoon zin om naar dat huisje te lopen en warme chocolademelk te vragen.....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart zo met de stempels van Eline.
    Gezellig dat je mee doet met de challenge van MD.

    Gr.Thea
    DT hallengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen