Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

Dochter geboren

Allereerst wil ik graag Linda welkom heten als nieuwe volgster van mijn blog.

Wij kregen een kaartje met de aankondiging van de geboorte van een meisje.
Natuurlijk gaat daar een felicitatiekaartje heen.

Ik heb daarvoor van internet een patroon van een jurkje gedownload.
Ik heb het patroon meteen uit designkarton geknipt van de action met glitters.
Onderin de rok heb ik bloemetjes uitgeponst en enkele daarvan weer in 3D langs de hals geplakt.
Achter de geponsde rand een stukje zachtrose karton geplakt en daarop groene plakparels.
Middenop een zakje peplakt met een randje plaklint en daarin het uiltje en het hartje met de naam van het geboortekaartje.
Om het af te maken nog een strikje met een roosje erop en op de bloemetjes langs de hals plaksteentjes.

Op de één of andere manier was ik toch niet tevreden.
Na enig piekeren en zoeken kwam ik op het idee om er nog een paar sokjes bij te doen.

Het witte deel geembost met een strikje en een paar hartjes.
Met een lintje aan het jurkje bevestigd.


En dit is dan het uiteindelijke resultaat geworden.

Op de binnenkant het uiltje nogmaals in het originele formaat.
En als laatste even een foto van zowel mijn felicitatiekaart als van het geboortekaartje zelf.


Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Groetjes
Grietje


12 opmerkingen:

  1. wat een lieve en leuke creatie ! top
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke schattig!!!!! Daar zal ze blij mee zijn. Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit superschattig zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhh wat schattig is dat, wat leuk zo die sokjes erbij, daar kan je mee aankomen hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creatie heb je gemaakt.De sokjes zijn ook zo leuk erbij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Grietje,

    wat origineel zeg!! Enig hoe je dat uiltje verwerkt hebt en dan die sokjes erbij! Helemaal af is het!
    Super leuk. Dat zullen de aanstaande ouders zeker waarderen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Grietje,
    Wat ziet dit er mooi uit. Leuk geheel zo. Ik vind het uiltje dat net boven het zakje uitkijkt zo schattig.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk setje en dat uiltje is super schattig.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohh wat heb je dit schitterend gemaakt,echt supper.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Grietje. Dankjewel voor je bezoekjes bij mij. Ja, die digi's teken ik zelf. Ik volg jou al een tijdje. Ik zou het leuk vinden als je ook volger bij mij wordt. Maar ik kan mijzelf niet op jou bloglijst zetten, dat bedoelde je toch? Ik hoop weer van je te horen. Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen