Pagina's

woensdag 18 januari 2012

De laatste kaarten die ik gemaakt heb in begin januari 2012

Damestasje met bloemetjes gemaakt met de mallen van Marianne design.
Het basiskarton is van de Action.

Nog een damestasje, ook leuk voor een kleine meid, met tatty teddy op een label.

Scrapkaart Hartelijk gefeliciteerd.

Een vierkant van 13 bij 13 diagonaal gevouwen, achtergrond papier in driehoek erop en versierd met de mallen van Marianne design.

Kaartje gemaakt voor een collega van mijn man die oma wordt.
Babyplaatje van internet.

Eenvoudige stempelkaart.
Achtergrond gestempeld met bloemetjes, de grote vlinder in 3d gemaakt door hem een keer extra te stempelen en erop geplakt.

scrapkaart met 3D muis. De tekstcirkel zelf gemaakt op de pc met Word.

1 opmerking:

  1. Hoi Grietje,
    wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt !
    Ik ben natuurlijk meteen volger bij je geworden en zie dat ik je eerste volger ben !
    Ben ik wel een beetje vereerd door zeg !
    Het helpt soms wel als je een reactie plaatst en dan mag je best zeggen dat je een nieuwe volger bent en vragen of ze bij jou ook eens komen kijken want soms kan je geen gegevens zien enkel bij de volgers maar wel gemakkelijker bij de reacties.
    Je kaartjes zijn erg leuk zeg, ik werk ook zo graag met de spulletjes van Marianne Design !
    Veel succes met je mooie blog !
    Veel knutselplezier en tot blogs he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen